Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

All I Want for Christmas


 Τον τελευταίο καιρό όπου και αν στρέψεις το βλέμμα σου θα δεις λίστες με resolutions για το χρόνο που έρχεται όπως επίσης και λίστες με πράγματα που συνέβησαν την χρονιά που αργοσβήνει. Στις λίστες του 2011 είναι θαρρείς, λες και ο κόσμος θέλει να ξορκίσει ο,τι κακό του έχει συμβεί, να κάνει την ενδοσκόπηση του, να βρει τα δυνατά και τα τρωτά του, μα πάνω απ όλα να θυμηθεί Στις λίστες για το 2012, βλέπεις μόνο ελπίδα και όνειρα. Άλλωστε τι θα ήμασταν χωρίς βαθιά ριζωμένη ελπίδα πως όλα καλά θα πάνε; Τραγούδι των Σταβέντο θα μου πεις, αλλά μη γίνεσαι προφανής, αναγνώστη Αν κοιτάξεις προσεκτικά θα δεις ότι όλοι πάνω κάτω ζητάνε τα ίδια, υγειά, αγάπη, μια ζεστή αγκαλιά, μια δουλειά και ύστερα προσθέτουν όλα τα υπόλοιπα.
 Κανονικά φίλε αναγνώστη, τώρα θα πρεπε να κάνω και εγώ λίστες, άλλα αλήθεια δεν μπορώ. Μεγάλο βάσανο η λίστα, πότε δεν μπορώ να θυμηθώ τίποτα, αλλά μπορώ να δηλώσω ότι το 2011 τηρούμενων των αναλογίων και της αδιανόητης κρίσης, ήταν προσωπικά μια καλή χρονιά. Ξεφύλλισα το άλμπουμ των φωτογραφιών, πολύ μαζεμένη χρονιά, που πήγαν τα αλλοτινά γλέντια και χαρές κάθε τρεις και λίγο; Δε βαριέσαι μωρέ, έχω τόσες στιγμές να θυμηθώ, που γεμίζω δέκα άλμπουμ και μου περισσεύουν άλλες τόσες. Δε θα στις πω όμως,αναγνώστη, είναι δικές μου και παρότι μπλέκονται σε ένα κουβάρι στο μυαλό μου, θα ναι πάντα εκεί να μου φέρνουν χαμόγελο στα δύσκολα.
  Ξεκίνησε με μένα, χειρουργημένη, άλλα αν το σκεφτώ λίγο, το χειρουργείο ήταν καλύτερο γούρι από πολλά ξενύχτια και ποτά που με συντρόφευαν στο προυπάντισμα παλιότερων ετών Πέρασα σε μια σχολή που ήθελα πολύ, παρότι πιθανότατα δεν θα με ωφελήσει (επαγγελματικά) πουθενά, άλλα δε πειράζει Η συγκεκριμένη απόφαση πάρθηκε κυριολεκτικά μέσα σε μια στιγμή, υλοποιθηκε μέσα σε δυο και έβαλε τέλος σε διχογνωμίες και δισταγμούς πολλών ετών Ακόμα και αν το πτυχίο γίνει μια κορνίζα διπλά στο πρώτο μου πτυχίο, πάντα θα μου θυμίζει ότι ο τολμών νικά και ότι τελικά όλα στο μυαλό μας είναι. Αν βεβαία, είχα πάρει τα ίδια ρίσκα και σε κάνα δυο άλλες περιπτώσεις, ίσως να χα διαγράψει μερικά πραγματάκια ακόμα από την λίστα των πραγμάτων που δεν ξέρω που οδηγούν, άλλα είπαμε, φίλε αναγνώστη, baby steps, κανείς δεν ξεκίνησε ένα ταξίδι τρέχοντας Η δε σχολή και οι καθηγητές της, τόσο υπέροχοι όλοι, που μοιάζουν σαν ψέμα Φτου φτου.
  Επίσης, την ίδια χρονιά, τουλάχιστον είχα μια δουλειά, ανασφάλιστη μεν, άλλα δουλειά Σε εποχές που οι ρακοσυλλέκτες, οι άστεγοι, οι καταχρεωμένοι αυξήθηκαν κατακόρυφα, τουλάχιστον έχω να λέω, ότι είχα ένα εισόδημα Ούτε κατά διάνοια, μεγάλο ή αρκετό έστω, άλλα τουλάχιστον υπαρκτό Μη με μαλώνεις, αναγνώστη, δεν επαναπαύομαι, δεν είναι αρκετό, άλλα τουλάχιστο είναι κάτι Επίσης, το 2011 όλοι οι άνθρωποι που αγαπώ ήταν καλά στην υγειά τους και δεν αντιμετώπισαν κάποιο ιδιαίτερα σοβαρό πρόβλημα Αν σκεφτείς ότι το 2010 κάθε οικογένεια που γνωρίζω έχασε κάποιον και ότι εγώ είχα ρημάξει τους γιατρούς, δόξα τους θεούς να λέμε Γιατί φίλε αναγνώστη, χίλια κότερα να έχεις, αν δεν έχεις την υγειά σου, τα μπικικίνια είναι ένα τίποτα με μπόλικο καθόλου.
  
  Το 2011, ήταν η χρονιά που με δίδαξε ότι αν δεν ανοίξεις το στοματάκι σου να διεκδικήσεις αυτό που θες, ο άλλος δεν πρόκειται να στο δώσει από την καλή του την καρδιά Θες γιατί δεν θέλει, θες γιατί δεν νοιάζεται, θες γιατί η μοίρα σου η μαύρη στα φέρνει όλα ανάποδα, πάντα θα υπάρχει κάποιος που σου ταράζει το νευρικό σύστημα. Συμβουλή από μένα για σένα, αναγνώστη, άνοιξε το στοματάκι, ζητά και ίσως λάβεις Το 2011, ήταν η χρονιά που συνειδητοποίησα ξανά και ξανά ότι ο άνθρωπος μπορεί να ζήσει με πολύ λίγα, να προσαρμοστεί, να παλέψει μέχρι τέλους και να μην παραιτηθεί Με πικρά συνειδητοποίησα όμως, ότι ο άνθρωπος πάντα θα θέλει την καλοπέραση και την ευκολία, ακόμα και όταν δεν έχει κανένα λόγο για να τα αξιώνει. Είδα ανθρώπους να πηγαίνουν πανάκριβες διακοπές, να αγοράζουν ένα σωρό πολυτέλειες, να ξοδεύουν λεφτά που δεν έχουν και τρόμαξα με την ματαιοπονία που μας περικυκλώνει.
  Επίσης, το 2011 ήταν η χρονιά που ένιωθα την διαδικτυακή αγάπη, παρότι πότε δεν αμφέβαλα ότι υπάρχει Ο λαός του τουητερ μάζεψε χιλιάδες ευρώ για μια άρρωστη κοπέλα, αποδεικνύοντας ότι δεν είμαστε όλοι αδιάφοροι και δήθεν, έμενα με βοήθησαν σε κάτι πιο μικρο βοηθώντας να μαζέψω 100 ερωτηματολόγια με πλήρη στοιχειά για έναν φίλο(ποιος θα το πίστευε ε;) Πολλοί καινούριοι φίλοι, που δεν έχω δει και ίσως δεν δω πότε, άλλα είναι όμορφη παρέα Ένας τέτοιος φίλος, ο Σταύρος, με βοήθησε να ξεστηθώσω ένα γραφείο που χάριζε η Γλυκά, ανιδιοτελής, χωρίς ανταλλάγματα και χωρίς να με έχουν ξαναματαδεί. Πολύ μικρο, σιγά θα μου πεις, έμενα όμως μου άρεσε πολύ σαν πράξη.
 Το 2011, ήταν η χρονιά που είδα έμπρακτα αυτό που πάντα ήξερα Αν έχεις καλή παρέα, χαμόγελο και όρεξη μπορείς να περάσεις καλά ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες, ακόμα και αν δεν έχεις ευρό για ξόδεμα Αν ένα κάλο έκανε η κρίση, είναι ότι μας μάζεψε πάλι στα σαλόνια μας, παρέα με το φθηνό κρασί μας και τα επιτραπέζια. Σου ακούγεται μίζερο, φίλε αναγνώστη; Έμενα διόλου.

 Το 2011, έγιναν και άλλα πολλά, πάρα πολλά Είδα όμορφες ταινίες, διάβασα πολύ, πήγα σε όμορφα μέρη, πήγα τέλειες, άψογες, φοβέρες, διακοπές με την καλύτερη παρέα του ντουνιά, έβαλα την καλύτερη παρέα του ντουνιά να με βοηθά στις εργασίες μου και αυτοί το έκαναν χωρίς να δυσανασχετήσουν λεπτό, συνειδητοποίησα ότι είμαι ένα μάλλον τυχερό κορίτσι γιατί εχω σπίτι, υγεία, οικογένεια, φίλους απο το σχολείο που αγαπιόμαστε ακομα, γέλασα με την καρδιά μου, έχασα τον ύπνο μου από εφιάλτες που δεν ήξερα ότι υπάρχουν, αγχώθηκα στα όρια της κατάρρευσης, διάβασα για την σχολή στα όρια της υπερκόπωσης, έβαψα τα μαλλιά μου καροτί, στεναχωρήθηκα και σίγουρα στεναχώρησα, πέτυχα, απέτυχα, μπερδεύτηκα, ξεμπερδεύτηκα άλλα δε βαριέσαι, Άλλοι έχασαν τα πάντα, άλλοι δεν είχαν άνθρωπο να πούνε καλήμερα.

Τι εύχομαι για το 2012, πέρα από το αυτονόητο υγειά και χαρά; Μεγάλη υπομονή για όλους μας, γιατί θα την χρειαστούμε Και να χάσω πέντε κιλά.

Χρόνια πολλα και καλά σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: