Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Best movies(Part2)-blogoscars 2013 by depi88

Φτάσαμε λοιπόν στην τελική 10άδα με τις αγαπημένες μου ταινίες της χρονιάς. Η τελική 3άδα μου άρεσε το ίδιο και ήταν οι τρεις ταινίες που δεν πίστευα ότι θα μου άρεσαν. Μακάρι να μπορούσα να τις βαλω όλες στην 1η θέση όμως με βάση τις προηγούμενες λίστες μου μόνο μια θα μπορούσε να είναι πρώτη..
 10.
Ωραία ιστορία, σκηνοθεσία και πολύ καλές ερμηνείες (πλην Ben εννοείται).
9.
Εξαιρετική σκηνοθεσία, ερμηνείες και σενάριο.Τι άλλο θέλουμε?
8.
Για μένα η καλύτερη Ευρωπαική ταινία της χρονιάς.Κυρίως γιατι ήταν απρόβλεπτη. Συγκλονιστικός Mikkelsen(μη τα ξαναλέω the best European actor).
7.
Από τις καλύτερες ταινίες του είδους με πάρα πολύ καλές ερμηνείες (κυρίως γυναικείες).
6.
Γιατί δεν έχω ξαναδεί καλύτερη ταινία εφηβείας. Εξαιρετικές ερμηνείες.
5.
Για την ιδιαίτερη σκηνοθεσία, τις ερμηνείες και για το γαμάτο true story.
4.
Δεν ξέρω αν μπορεί να ξεπεράσει κανένας αυτό το επίτευγμα. Ίσως ο ίδιος στο sequel.
3.
Γιατί δε μπορώ να περιγράψω με λέξεις τα συναισθήματα που μου δημιουργησε η ταινία. Richard Parker I love you!
2.
Γιατί θέλει κότσια να κάνεις ένα μιουζικαλ που κρατάει πάνω από 2,5 ώρες, να μην τραγουδάνε playback και να προκύπτουν ερμηνείες ζωής.Και φυσικά να μη βαριέται ο θεατής! 
1.
Για το εξαιρετικό σενάριο, τις πάντα καταπληκτικές ερμηνείες και φυσικά για το in your face ως προς τον Αμερικάνινο μύθο.


Υ.Γ. Για να ευχαριστήσω λοιπόν την Εύα για τη φιλοξενία της, κλείνω με το αγόρι που της έλειψε πολύ αλλά σίγουρα θα τιμήσει στα Blogoscar 2014.

Δεν υπάρχουν σχόλια: