Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Best supporting actor- Blogoscars 2012


Τα Blogoscars 2012, είναι γεγονός και ξεκινάμε με τον καλύτερο β' ανδρικό. Όταν ετοιμάστηκα να κάνω την λίστα, ημανε σίγουρη ότι θα έχω πρόβλημά, αλλά εν τέλει μου περισσεψανε μπόλικα αγορια ταλαντούχα. Αν με ακούνε εκεί στις Αμερικες, να με συγχωρέσουν αλλά δεν χωρούσαν ούτε οι 45 ηθοποιοί του TTSS, ούτε οι Κέβιν σε όλα τα μεγέθη. Επίσης, ταπεινά συγγνωμη, κ. Cranston, σας αγαπώ γενικως και ειδικώς, αλλά από ότι βλέπω σας ψήφισαν πολλοί, οπότε δεν με έχετε ανάγκη.  Θα ζητούσα συγγνωμη και από τον Βενσάν, την αιώνια αγάπη μου, αλλά α) έπαιζε σε μπαλαφάρα ταινία β) ήτανε ο γνωστός, κακός, θεότρελος εαυτός του, πλέον νομίζω τον φωνάζουνε και του λένε "απλώς, μίλα".
Αλλά επειδή, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια ας ξεκινήσουμε. Ταραταζουμ:

10. Ryan Gosling - "Crazy Stupid Love"

Σε αγαπώ γιατι εισαι ωραίος, σε αγαπώ γιατί εισαι συ. Και οχι μόνο εισαι ωραιος, εισαι και κουλ, και υπαρταλαντουχος, και παίζεις σε τρομερές ταινίες και με την συγκεκριμένη γέλασα μεχρι δακρυων και σαγαπωπαντρεψουμε. Άσε που εισαι ο μονος που επαιζες με προφορα ιταλου νταβατζη και υφος χιλιων καρδιναλιων και καταφερες να εισαι πάλι αστείος, ρομαντικός, ευαίσθητος, γαϊδούρι με ανασφάλειες, ο άνδρας που θα παντρευτώ.

9. Alan Rickman- "Harry Potter and the deathly hallows"

Αλαν, εισαι τιτανοτεραστιος ηθοποιός το ξέρεις και το ξέρω. Δεν υπαρχει ανθρωπος που δε το ξερει. Στον Χαρι Ποτα έπαιζες τον αγαπημενο μου χαρακτηρα και τον απεδωσες καλυτερα απο αυτο που φανταζομουν. Επισης, ειχες συγκινητικη και υπέροχη ιστορια και τελος παντων δε θα απολογηθω. Αλαν, με αγαπη απο μενα για σενα.

8. David Tennant- "Fright night"

Ποσο πολυ σε αγαπησα ποτέ, δε θα το μάθεις. Η αγαπη μου για το αγορι, ξεκίνησε οταν τον ειδα σαν Δρ Χου και εκτοτε δε λεει να φυγει. Στη συγκεκριμενη ταινια παιζει τον τρελιαρη, αθυροστομο, αλαζονα "βαμπιροκυνηγο" και η αληθεια είναι οτι μου θυμισε έντονα τον αγαπημένο Δοκτορα. Μπορεί και για αυτο να μου αρεσε τοσο πολυ, αλλα η ταινια και ειδικα ο ρολος του ειναι pure fun, οπότε αξιος ο μισθος σου, λεβεντη.

7. Kiefer Sutherland – "Melancholia"

Εσύ Κηφερ, δεν ανηκεις στην κατηγορία αγαπημένα αγόρια. Ούτε ωραίος είσαι, ουτε ιδιαιτέρα ταλαντούχος είσαι, έχεις φάτσα βουτυρομπεμπε και γενικά γραμμένο σε έχω. Στην Μελαγχολία όμως, κατάφερες να αποδώσεις ωραιότατα τον "ψυχραιμο", τζάμπα μάγκα που προσπαθούσε να διατηρήσει την αυτοκυριαρχία του μεχρι το τελος του κόσμου(κυριολεκτικα). Πραγματικά, δε σου το χα.

6. Seth Rogen – "50/50"

Εσύ Σεθ, είσαι σε ακόμα χειρότερη θέση απο τον αποπαν. Ούτε εσυ μαρεσεις και παροτι εισαι καλός κωμικός και φαίνεται, τα δυο εργα σου που χω δει, το ενα με ενα πορνό και το άλλο με μια γκαστριά, ήταν τοσο απαίσιες κωμωδίες που τις διέγραψα απο το μυαλο μου. Ωστόσο, στο 50/50, ήσουν υπεροχος. Ο Καιλ ειναι ευαίσθητος, είναι κάφρος, ειναι Φίλος και ξέρει οτι ο καλύτερος τρόπος για να είσαι διπλα σε εναν άρρωστο ειναι να τον υποστηρίζεις σταθερά, αλλά να μην τον αντιμετωπιζεις σαν άρρωστο. Εισωραιος, ρε μαν.

5. John Hawkes - "Martha Marcy May Marlene"


Τζον, θα είμαι ειλικρινής, δε σε ήξερα μέχρι περισυ. Σε ειχα δει σε διαφορες σειρες, σαν γκεστ, αλλα ειλικρινά μέχρι που είδα το Winter's Bone, δεν ήξερα οτι υπάρχεις. Βέβαια, ουτε εσυ ήξερες ότι υπάρχω, οποτε no harm done. Από πέρυσι λοιπον που σε έμαθα(και εσυ δεν με έμαθες αλλά αυτό διορθώνεται γιατι εκτός απο υπερταλαντουχος, εισαι και μορφονιος, και όλοι οι ταλαντουχοι μορφονιοί χωράνε στην καρδια μου), πολυ σε εξετίμησα. Αυτός ειναι και ο λόγος που φέτος δε θα έλειπες απο αυτήν την λίστα, παροτι επαιζες ενα σκατοψυχο, άπλυτο χιππι της κακιάς ώρας, που κακομεταχειρίζεται έφηβες. Με εξόργισες τοσο πολυ οταν είδα την ταινία, που κέρδισες επάξια μια θέση σε αυτήν την ταπεινή λίστα.

4. Benedict Cumberbatch"Tinker Taylor Soldier Spy"

Αχ, Βενεδικτε, αχ. Τι φωνή, τι κορμοστασιά, τι στυλ, τι γωνίες. Τι ταλέντο Θεέ μου. Αχ, Βενεδικτ, αχ. Μη περιμένεις να αναλύσω τον ρόλο σου, δε θυμάμαι τι έκανες εσύ και τι οι άλλοι 589 που συμπρωταγωνιστούσατε. Θυμάμαι ότι ήσουν γαματος.

3. Shahab Hosseini- "A separation"

Για σένα Σαχαμπ, δεν έχω να πω πολλά. Δε ξέρω που αλλού έπαιξες και δε τολμώ να σε χαρακτηρίσω γκομενακι ή μη, γιατί στην ταινία με τρομαξες. Μια εξαιρετική ταινία, ενας υπέροχος ρόλος. Επειθες σαν θρησκόληπτος, αγριάνθρωπος που θέλεις να βρεις το δίκιο σου σε μια παράλογη κοινωνία. Εξαιρετικός.-

2. Christopher Plummer - The Beginners

Αξιότιμε κ. Παλμπερ, εισαι σπουδαιος ηθοποιος και δε χρειαζεσαι εμενα να στο πω. Σε ολες τις ταινιες σου είσαι σπουδαιος, αλλα εδω μίλησες στην ψυχη μου. Ενας ρολος χαρουμενος, αλλα οχι χαζοχαρούμενος, σοβαρός αλλα οχι σοβαροφανής, τραγικός αλλα οχι μελοδραματικός. Με γέμισες ελπίδα και με έκανες να πιστέψω οτι δεν χρειάζεται να ζήσουμε μια μονο ζωη, αυτην που καποτε διαλέξαμε γιατί ποτέ δεν ειναι αργά να ξεκινησουμε απο την αρχή, σαν να εχουμε μπροστα μας μια αιωνιότητα.

1. Ezra Miller - "We Need to Talk About Kevin"

ΑΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΜΠΟΛΣΟΙ, ΜΠΑΛΑΡΙΝΑ ΑΠΟ ΣΟΙ.






Υ.Γ Special thanks στην   που εμπνεύστηκε το θέμα των φωτογραφιών(πρωταγωνιστής & Β' ρόλοι παρεονι)
Οι ερωτικές εξομολογήσεις προς άπαντες, βαραίνουν την γραφουσα και μόνον αυτήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: